top of page

Празници без край

Всяка следваща година коледно-новогодишните празници ми дотежават все по-вече. Тежат с безкрайните си почивни дни , рекламите за изгодни покупки, празнуване в този и онзи ресторант, умилените физиономии на роднини, които по Коледа се събират и чувстват сплотени, ароматите от фурните на ванилови кифлички, бисквитки, кравайчета...

Вярва ли някой в тези неща?

... че тази утопия е реалния ни живот по Коледа ....?

Само тогава ли се събира цялото семейство, тогава ли са срещите с приятели, пиенето на вино, преяждането, престараването с усмивките и безмерния труд всичко да е , като за празник ...

Не знам, не знам ...

Знам че вкъщи беше реалния живот. Не изкарахме Коледа, както дават по телевизията, зимно време е, вирусите летят от нос на нос, кацнаха и на нашите.

Отложихме срещи с приятели ...да , да, можем и през януари да се срещнем, но пък няма да се впишем в Коледния романтизъм тогава ...

Отложихме гостите, ходенето на кино ...Ама и това може през януари, даже и през февруари .

И защо ми е да почивам 5 -8 дни, дори и на нивата да работя пак бих си починала само за ден-два ...

Заключението -не са за мен празниците, не ми харесва да мързелувам, нито да спя до обяд, да нямам цел , да си почивам ...

Та аз дори не съм изморена .

Вероятно от написаното прозира вече колко много искам да идва Новата 2019 . Да я посрещнем не недоспали, препили, със зачервени очи, а със силно еспресо рано сутринта, с мечтите за следващите 12 месеца, плановете за пътувания, за новите срещи, за промените, които искаме да направим ...

Промяна -най-любимата ми дума ! Признавам си, че трудно издържам елхата вече 20дни вкъщи, както и лампичките, джудженцата , пердетата, възглавниците, изобщо всичко, което стои повече от месец по местата си ...

Нямам причина да чакам повече, затова днес поразместих местата на някои книги, пообрах коледния дух , смених завесите, извадих позабравените калъфки, сложих пискюли на старото одеяло и почти заприлича на ново ...Извадих на преден план новите ми списания и книги, които чета едновременно и много харесвам ...

Раздвижих въздуха с две думи ...

Само меланхоличния поглед на Лео не се вписва в картинката, но той вероятно празнува все още Коледа :)

Хубаво ми е , макар и още с течащ нос и болно гърло

...

Featured Posts
No posts published in this language yet
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page