top of page

Window decor, или за перваза под прозореца

Ще се повторя, а може би и потретя- живеем в малък апартамент. Преместването ни в него се обуслови от две причини -първата е, че е на по-добра локация , спрямо ежедневието ни, а втората -един мой каприз, за който някой друг път ще разкажа .

Малкото жилище не дава много възможности за шавливи натури , като мен, на които бързо им омръзват вещите, цветовете на стените, мебелите , разположението им ....

Да, такава съм -не мога да устоя на желанието да сменям местата им , да е живо и различно всеки ден това, което ме заобикаля.

Разместването не е мое откритие , но проработи добре , спрямо даденостите , с които разполагам - квадратура на апартамента и наличностите ми от разнообразни дребни предмети, които ми носят радост.

Получи се по съвсем естествен път, не съм търсила целенасочено в интернет - "...10 съвета как да оптимизираме малките пространства", или " ... 20 идеи да обновим лесно дневната стая ..."

След маратонското окачване и сваляне на завеси, наред идват первазите под прозорците. За щастие достатъчно широки, за да поберат всичко, което искам, включително и нашия любопитен пух -Лео , който често се разполага върху тях .

Вази, стъклени буркани, кашпи, свещи, свежи цветя, лампи, списания, книги, свещници, тематични предмети -всичко това е на перваза.

Тази седмица едни, следващата-други .

Без да се пилее много време, труд или средства (всъщност пилеят се средства,да, вещите не са изхвърлени на брега от някое цунами :)) ) но усилията са минимални, обстановката се е пораздвижила , а аз съм успяла да си създам поне още една" нова " стая в домът ни.

Много от снимките в Галерията са публикувани в сайта, тук са събрани на едно място. С клик върху снимката се отваря голямо изображение .

Featured Posts
No posts published in this language yet
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page